Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem taką sytuację że napełniłem bak (prawie pusty) olejem napędowym. całe szczęście że obsługa stacji przed zapłaceniem i uruchomieniem silnika zapytała się mnie czy mój motocykl jest z silnikiem diesla. Tak więc nie odpaliłem silnika z tym olejem nalanym do baku. Udało mi się dzięki pomocy obsługi stacji spuścić ten olej prawie do zupełnie pustego baku i napełnić go prawidłowo (do pełna) benzyną. Co prawda silnik odpalił ale kilka razy jeszcze gasł (w czasie jazdy) i dymił (na biało) przez kilka kilometrów a przecież tego oleju w stosunku do benzyny było jak prawie 1:20. Nie wiem jaki tam był rodzaj wtrysku. Było to BMW R1000R.
OdpowiedzMiałem podobnie, z tym, że po spuszczeniu w zasadzie do zera, to nalałem około 1 litra paliwa, pochlupałem i zlałem ponownie aby przepłukać bak. I dopiero wtedy nalałem E98 do pełna. Odpalił normalnie, lecz wystrzelił ze dwa, trzy razy i dalej chodził już normalnie. Dodam, że taką sytuację miałem na stacji SHELL, wszyetkie pistolety były szare, żaden czarny, żaden zielony. Na pistoletach było logo SHELL bez oznaczenia jakie to paliwo. Jedyne na automacie było że po lewej benzyna a po prawej ropa i mało widoczna kreska odzielająca lewą od prawej. Oraz napisy w sytlu: super, super duper, ekstra super. Dodam jeszcze, że na innych stacjach benzyna była średnio po 5.80, a tu było po 6.60, więc wziołem "ekstra super duper" w przekonaniu, ze to E98 lub E100... a okazało się, że ropa z dupy mamuta po 6.60 zł ....Kur*a nigdy więcej SHELa.
Odpowiedz